Sunday, May 26, 2019

Prague

26 Mei 2019
Ons is vanoggend net na ontbyt in die Geblergasse Hotel oppad Praag toe. Eers sukkel ons ‘n hele tydjie om ons gehuurde Fiat Talento uit hul nou garage te kry. En ek bedoel nou! Vienna is naby die Czech grens en ons stop by die eerste petrol-plek langs die pad om ‘n Vinjette te koop. Dit is die padbelasting in Czech, Hongarye en Slovenië. In laasgenoemde was dit 30 euro en vir Praag betaal ons 17 euro. It all adds up.

My eerste indrukke van Praag is goed. Hulle het mooi ou geboue. Die Charlesbrug en brugtoring is sover vir my die mooiste. Hul mense is vriendelik en hulpvaardig, hul melk smaak erg baie na koei en  hul geldeenheid, die Koruna, is minder werd as die rand! So ons is gelukkig!

Ons stap vanaand na die bekende Charlesbrug en ek klim die toring om mooi uitsigte oor die stad te kry. Ek bly bo tot na sonsonder en word beloën met wonderlike gesigte wat elkeen van die 138 groot outydse trappe die moeite werd maak. My voete voel vanaand die 21000 treë op my fitbit.

Ons ry môre die City Sightseeing Bus en dan vertel ek meer, maar vir nou deel ek net ‘n paar stunning fotos.




























Die geel pikkewyne maak mooi fotos. Ek stuur so ‘n foto vir my familie en die fietskamptoerders en my sussie Christa en  Pieta vra dadelik oor die geel pikkewyne. Ek sê ek sal dit google. Dis wraggies die eerste ding wat opkom toe ek yellow intik op google. Hulle weet ek is in Praag. Ek het twee keer getel en beide kere 33 gekry. Google sê daar is 34. Hulle vertel die boodskap van klimaatsverandering en die gevaar van plastiek in die oseane.

Hierdie Pilsner Urqual was heerlik. Die tweede een was my Pa s’n. 



Canolalande langs die pad vandag.

Môre vertel ek verder.

No comments:

Post a Comment