Friday, December 23, 2016

Te perd na Christopher Columbus

Dag 5 en 6:
Wanneer laas was jy op 'n perd? Vir my was die antwoord so ver terug dat ek nie regtig kan onthou nie. Miskien toe ek 'n student was en ons op 'n SR-toer in die Vrystaat op 'n plaas gery het oppad terug, of saam met Elize van Deventer wat saam met my in Harmonie was by die US se perdryklub by Coetzenburg se dam waar die perdryklub se stalle is. Of miskien was die laaste keer toe ek saam met Braam en Elna Swaziland toe getoer het voor Elizna se geboorte. En sy het pas 15 geword!

So nou weet julle. Verroes was nie die woord nie. Maar dis soos fietsry. Mens kom gou weer in ritme. Ons rit gister in Cuba was op 'n uitstappie na 'n plaas naby Playa Pesquero. Ons het eers op die 'automatic red farari' gery. Dis 'n ossewaentjie wat ons lekker laat lag het. Daarna het ons die perde bestyg en vir so 20 minute tot 'n halfuur gery na die punt waar Christopher Columbus sy voet aan wal gesit het in op 28 Oktober 1492. Hier kry ons iets om te drink en ons kies 'n Cuba libre. Dit is rum en coke met suurlemoen. Heel lekker. Vreemd hier is dat hulle selfs alkoholiese drankies deur 'n strooitjie drink! Ons sien 'n snaakse vertoning waar die inheemse volke se taal en gedrag nagemaak word. Hier is geen inheemse volke oor in Cuba nie, want die Spanjaarde het meer as die helfte vermoor en die ander het gesterf aan die siektes wat die Spanjaarde hier aangebring het. Ons middagete is op 'n baie pragtige plek met 'n uitsig oor die baai. Die see is kobaltblou vandag. Ons het pragtige weer. Die middag spandeer ons soos die vorige dag tussen die see (snorkel) en die swembaddens. Tussendeur wissel ons dit af met ping-pong (Daniel en enige vrywilliger) en koejawel-roomys.  Ek en Elizan stap na die twee oorde regs van ons en sien die mooiste voëls. Cuba het 323 soorte voëls waarvan 8 net hier voorkom en nêrens anders in die wêreld nie.

Vandag is ons laaste dag. Ons vlieg vanaand 22:00 en word 19:00 opgelaai by ons oord. Ek gaan nou vroeg ontbyt eet sodat ek nog vir oulaas die heel meeste uit hierdie dag kan haal.  Vir die van julle wat al ooit gewonder het of julle Cuba toe moet kom, kom! Dis 'n wonderlike, interessante plek met vriendelike mense en pragtige natuurskoon. En die feit dat wifi skaars is was 'n groot pluspunt!












No comments:

Post a Comment