Monday, December 26, 2016

'n Wit Kersfees in New Market, Toronto, Kanada

Kyk! Cuba put 'n mens uit!

Hier is ons op die lughawe terwyl ons wag vir die CAA om ons motor se dooie battery weer aan die gang te kry. Ons het net voor 03:00 geland in Toronto uit Cuba uit en moes wag tot 05:00 om die tas te kry waarin die goed is wat ek vir die Strausse moes koerier. Dit is leerriempies vir hulle houtstoele wat hulle uit SA uit saamgebring het 12 jaar terug en velsorgprodukte vir Elizan. Toe ons 05:30 niksvermoedend by die motor kom, wil hy nie reageer op die remote in Matthys se hand nie en ons moed sak in ons skoene. Gelukkig is hulle lid van die AA en binne 40 minute is hulle daar en kan ons padvaardig raak. Ons goeie voorneme om ook op Oukersaand kerk toe te gaan, is later die middag uitgestem! Ons slaap die dag om. Later kry ek my ma se pannekoek-resep via whatsapp en maak ons pannekoeke gevul met kerriemaelvleis.


Ek het die Strausse voor die tyd gewaarsku. Die laaste en enigste ander keer wat ek nog ooit Kersfees nie by my familie was nie, was aan die einde van st 9. Ek het stranddienste gehou in die Strand en kon nie 'huis toe' gaan nie. My familie was in Stilbaai en ons stranddienste het weer die middag van Kersdag om 16:00 hervat. Toe het 'n oud-onderwyser van my goedgunstiglik ingewillig dat ek Oukersaand en Kersfees by hulle spandeer. Ek het gedink dit sou okay wees, maar het amper die hele 
tyd net gehuil. Ek kan nie regtig onthou hoekom nie. Die mense het so sleg gevoel dat hulle laat die aand van die 24ste probeer het om vir my Somerset-Wes se liggies te wys om my op te beur. Toe huil ek eers! So Elizan en haar gesin was gereed en reg vir die ergste.  Maar ek kan eerlik sê dat ek nog nie nodig gehad het om 'n traan te stort nie!


Elizan-hulle se agterstoep!


'n Regte wit Kersfeees.


Die Strausse moes die leeswerk doen in hulle kerk op kersoggend. Dit was 'n baie mooi diens met hartlike mense. 


Andrea Bowman ('n vriendin van die Strausse) 
se kersfees skeppings. 





Matthys sê meer Kanadees kry mens nie! 


By hulle voordeur. Ek gaan hierdie foto print en saamvat Nuwerus toe in die Cerderberge en probeer onthou hoe koud dit was as ons daar lê en sweet in 48 grade!

No comments:

Post a Comment