Thursday, December 29, 2016

Abidjan en ander janne

Dag 2 in Abidjan
Gisteraand na 'n heerlike aandete in die hotel, sien ons 'n handgeskrewe nota opgeplak langs die lifts wat sê dat ons 11:00 Abidjan-tyd vlieg en dat die busse vertek om 05:45, 06:00 en 07:20. Ek slaap min, maar geniet dit om my bene in die lug te hê. Die stort en relatiewe skoon klere uit my tas is heerlik. 06:20 begin hulle die 05:45 bus laai, maar die vertraging sorg vir 'n heerlike koppie Russian Earl Grey tee en ek kla niks. Daars nie kookwater nie en ek drink dit met kookmelk Cuban style. Ek sien op fb dat vriende my waarsku om weg te bly van Abidjan se water en ys. 

Die meeste mense het oornag hul lot aanvaar en is vanoggend minder opstandig. Ons moet links en regs SA verdedig. 'n Seun langs my in die bus oppad terug lughawe toe sê sy ma was gister in die besigheidslounge en die spulletjie het die arme vlieenier omtrent uitgehaal. Wat kan hy nou doen aan 'n sandstorm in Wes-Afrika? Dankie tog hyt nie probeer land nie. En skielik verstaan ek hoekom hulle die vlugpersoneel nie tussen ekonomiese klas kon los nie. 

Ek kyk met nuwe oë na Abidjan vanoggend en sien pragtige kersliggies en tonne mense oppad werk toe om 06:30 in die oggend. By die lughawe val ons in die ry en wag. 93 minute gaan verby en ons leer ken die mense in die ry. Daar kry ek wraggies vir Marius Alberts van Watertite wat Bergrivier se watermeters voorsien! Die wêreld is klein. Om die 300 paspoorte uitgedeel te kry is 'n operasie van 'n ander aard. Ek vergaap my aan mense se ongeduld en onaanpasbaarheid. Hier is veral 'n groepie Ghanadese wat nou in Amerika bly en Amerika paspoorte het. Hulle is mensmoeilik! Ek neem sommer 'n video van die een vrou net om te onthou hoe om nooit te wees nie. Ons is veronderstel om 11:00 te vlieg, maar die meer as 40 minute wat ek alleen voor by die inweegtoonbank spandeer, laat my wonder. Hul rekenaars is erg stadig en die kantoorpersoneel wat ingespan word as ekstra inweegtoonbanke ken nie die stelsel nie. Later kry ek 'n handgeskrewe kaartjie😂.

Ons weet nog nie of ons Accra om terugvlieg nie. Ons sal moet sien. 


No comments:

Post a Comment