Friday, June 29, 2012

Yosemite vervolg

Ons het 'n baie vroee oggend gehad. Die oom oorkant ons in die tent het 'n hartstilstand gehad en van dou voor dag af was al wat 'n 'ranger' en dokter is by die tent. Daar was ook 'n beer aanval op een van die karre en almal skarrel.

Ons het gisteraand afgestap rivier toe om die 'little brown bats' te gaan soek. Daniel het programme oor die TV gesien daaroor en weet als van hulle af. Hulle skep water in die vlieg. Ons het twee flitsligte en lig oor een as ons hom sien. Die grootmense gebruik ook die geleentheid om 'n heerlike Napa Rooiwyn (wat ek present gekry het by Cobus en Maureen) te geniet langs die water. Dis baie goed ten spyte van die papierglasies waaruit ons drink.

Matthys gaan stap vanoggend en daar gewaar hy 'n groen bakkie in die parkeer-area wat wraggies van hawaii af kom met 'n Hawaii nommerplaat! Dis nou die een wat ek gedink het ek nooit hoer sal sien nie. Toe spring ek op en gaan neem 'n foto. Nou kort ek nog net twee: Delaware en Rhode Island. Beide baie klein state van die ooskus. Ek het gister New Hampshire gekry en New Jersey.

Hier is nog 'n paar fotos van die pragtige natuurskoon in Yosemite:






No comments:

Post a Comment