Friday, June 29, 2012

Fotos van Yosemite

Uiteindelik is ons terug in San Francisco. Ons slaap vanaand ewe grand in die Hilton naby die lughawe. My vlug vertrek more-oggend 08:00 via Washington en Dakar na Johannesburg. Ek sal meer as 23 ure in die lug wees.

By die hotel is vinniger wifi en ek kan gou nog 'n paar fotos oor Yosemite stuur.
Hierdie is Half Dome soos gesien vanaf Glacier View Point.


Die inheemse dennebome is pragtig!


Die Tunnel View wat een van die mees gefotografeerde plekke is in Yosemite.


Daniel se arm. Dis al manier hoe ons weet ons sal hom terugkry. Hy is 'n besige mannetjie wat graag vriende maak en rondkuier.


Bridal Veil Falls. Die wind het gehelp dat dit regtig soos 'n bruid se hoofbetooisel lyk.


Die Strausse by 'n swengat.


Hierdie foto is voorafgegaan met: Mamma moet asb nie beloftes maak wat Pappa moet nakom nie!








Vanaand is ons na 'n Giants Baseball Game in die AT&T stadion in San Francisco. Elizan stel dit so mooi oppad terug: By die Pride Parade het ons die een helfte van Sf gesien. Vanaand die ander helfte. Die Giants verloor teen die Cincinnati Reds met 5 teen 1. Ons ry met die trein in en uit.

Hierdie is seker die laaste blog wat ek skryf van my wereldtoer af. Ek wil amper se oor en uit! Dankei vir almal wat saam gereis en saam gesels het. Julle het my gedra deur die afgelope 3 maande en 3 dae. My meer as 1 miljoen tree was die moeite werd! Ek het 'n leeftyd se ervarings opgebou en genoeg fotos om die ouetehuis eendag 'n opwindende plek te maak. Tot ons weer saam toer....

No comments:

Post a Comment