Tuesday, June 26, 2012

Monterey en Carmel

Soos ek hier sit en tik luister ek na Daniel se gebed. Hy is 6 jaar oud. 'Lord thank you that we could go to the aquarium today. It was awesome!' Ek beaam elke woord wat hy bid in my gedagtes. Die afgelope twee dae was bloot onophoudelik 'awesome'! Ons het die wonderlikste weer denkbaar en die seeninge hou net nie op nie. Ek het 'n hele paar keer vandag gedink: Hoe geseend kan een mens wees om juis op hierdie oomblik hier te kan rondloop.

Gister skype ek met my oudste sussie, Corne. Sy se sy het 'n boek in haar skoolbiblioteek gehad in Durbanville Hoerskool waar sy die biblioteek juffrou was oor die 20 mooiste plekke in die wereld. Van hulle almal was Monterey aan Highway 1 in California vir haar die mooiste. Ons slaap twee nagte in Monterey in die Super 8. Pragtige hotel naby alles. Vandag gaan die Strausse akwrarium toe. Ek het al so baie akwariums gesien op my toer (insluitend die beste een ter wereld in Singapore) dat ek vandag uitsit. Ek wandel in die strate van Monterey en geniet elke oomblik. Onder andere skype ek vir meer as 40 minute met Braam, Elna en die kinders. Ek verlang al vreeslik na hulle en hulle ook. Marna is sommer aangedaan en se ek was altyd hulle Tannie wat hulle die meeste gesien het en nou sien hulle my nooit nie.

Cannery Row in Monterey is baie bekend as gevolg van John Steinbeck se boek met dieselfde titel wat dit op die 'map' gesit het. Hy het die boek in 1945 geskryf en in 1982 het 'n film uitgekom oor die boek. Die boek gaan oor die lewe van die mense in Ocean View Avenue in Monterey. Die hele straat was vol sardienfabrieke. Nadat die boek so bekend geraak het, is die straat herdoop na Cannery Road.

Die fotos spreek vanself:




Die hoogtepunt van Daniel se twee dae was die voer van 'n see-anemoon. Elke keer vra ons wat was nou weer vir hom die beste en dan se hy steeds: Feeding the anemone!












Die hele Carmel-dorpie lyk soos pophuisies. Te pragtig!


Hierdie is die pragtige Carmel Mission. Dis 'n Spaanse sending wat sedert 1770 bestaan.




More ry ons Yosemite toe. Ek kan nie wag nie. Dis nou iets wat al lankal op my bucket list was.


No comments:

Post a Comment