Sunday, March 29, 2020

Wees stil en weet...


Vandag was stiller gewees. Amper 'n normale Sondag. Dis asof selfs die opstandiges nou in 'n tuisbly-ritme inforseer is. Ek het selfs vanmiddag 'n uiltjie geknip en ewe grasieus 'n gin op my stoep sit en drink.  Welliswaar met groot rantsonering en sonder tonic, want die het ek nie in die huis nie. Maar die blikkie ginger ale wat nog van Stilbaai af Januarie saam teruggekom het, kom handig te pas.

Ons gemeente begin vanoggend deur saam virtuele kerk te hou.  Dit is interessant hoe mens klein goedjies waardeer as jy dit nie het nie. Johan gaan voor deur vir ons Lied 519 voor te sing en ek staan soos met die Wereld Beker Eindstryd en sing die lied soos ons volkslied. Uit volle bors. Saam klink ek en hy vir my nes ons hele gemeente, maar miskien hoor ek maar wat ek wil hoor. Die woorde tref my opnuut of miskien juis meer as in die verlede: Wees stil en weet: Ek is die Heer. Ek spreek, en wind en golwe bedaar, Ek sal ook jou getrou bewaar. 
Ons sing al vier verse tot die hoendervleis op my uitslaan en vandag draal dit soos 'n mantra in my kop rond. Hy gebruik ook die slagspreek wat sedert 6 Januarie 2020 (toe ek die jaar met mening kom pak het na my vakansie) op my bord in my kantoor geskryf staan: Peace is not the absence of trouble. It is the presence of Christ. Ek is so bly in hierdie tyd dat ek dit weet.

My vriendin in Vredendal is nou afgetree, maar sy het altyd in haar kantoor die volgende slagspreek gehad: Die Here is my herder en basta met die res.
Net dit! Ek wil dit in hierdie tyd onthou. Basta met die res!

Ek gooi baie voelsaad (ek tik nou direk op die blog en kan nie leestekens insit nie - laat asb jou brein toe om dit self te doen) vandag al om my huis sodat die voels in oorvloed aankom en baie geraas maak. Heerlik. Wat mens nie alles sal doen om nie alleen te voel nie.

My uitsig tans. Ek wonder of die natuur weet wat aangaan?

Middagete.

Vandag skuif ons die geskenkte items na Rhinopark in Piketberg. Dankie aan die Rugby Klub wat toestemming verleen het dat die  ongeveer 30 haweloses in Piketberg eers daar hul intrek neem. Ek sal more briewe op hulle beteken om te verseker dat die intrek slegs sal duur tot 24 uur nadat die President die Lockdown opgese het. Hierbo in Jean en Ludick besig om te help. Baie dank en waardering aan al die mense in uniform wat hulle lewens opoffer om ander se lewens te verseker. Dankie aan elke lid van die publiek wat matrasse, lankens, kussings, seep, handdoeke, warm klere en vele meer geskenk het. Dankie aan die winkels in ons gebied wat so ruim bydrae vir kos vir hierdie mense en dankie aan elke hand wat die kos voorberei en aflewer.  Dit word erg waardeer.

In lyn met die streng voorskrifte van die Regulasies op die hantering van Haweloses is hulle almal eers vanoggend deur die Dept van Gesondheid gescreen en het ons die Klubhuis eers met dettol ontsmet voordat hulle intrek. Hule matrassies en kartonbokse kom ook minstens 2 meter uit mekaar uit en elkeen kry 'n dettol seep en warm water om te was en ook hul klere te was. In Piketberg bly hierdie mense onder twee brue.  Normaalweg kyk nie-winsgewende organisasies na hulle en ook kerkgroepe. Nou is laasgenoemdes in lockdown.  As so iets ooit moet gebeur as ek eendag President is, sal ek al die kerke uit Lockdown uit haal en se gaan wees sout vir die aarde. Natuurlik op 'n verantwoordelike manier en met volle beskerming.

Ons het ook 15 hawelose mense in Porterville en nog 30 in Velddrif. Verskillende spanne is besig om na hulle om te sien.  Sal julle asb saam bid vir hulle veiligheid. Hulle immuniteit is regtig swak. Die een Oom het TB ook en ons hou hom afgesonder van die res. Die oudste Oom noem die span Oupa en hy kry die dikste matras.

Hierdie vetplantjie het Hannie Visser verlede Saterdag in my tuin uitgeplant nadat hy weke in 'n baie klein bakkie op die muurtjie voor my huis gestaan het. En in 'n week se tyd blom hy dat die biesies bewe. Sonder omhaal, sonder 'n gehoor wat hande klap. Trosse en trosse klein wit blommetjies. Mag elkeen van ons so blom in hierdie 21 dae. Selfs al sien niemand dit nie. Kom ons gee ons beste, al kyk niemand nie.

Op my werksfront het daar verder vandag nog 'n klomp regulasies uitgekom. Ook 'n verslapping in die transport regulasies om seker te maak dat die Sassa kliente van more af by die Poskantoor kan kom om hul geld te trek wat inbetaal is en om daarna winkel toe te gaan. Vir die res van ons: as jy more tot Woensdag uit die winkels uit kan bly, doen so, dat die Sassa kliente kans kan kry om te gaan.

Onthou julle dat ek gister gese het dat daar nog nie een positiewe geval in die hele Weskus Distrik is nie. Na vandag kan ons dit nou nie meer se nie. Swartland het hul eerste bevestigde geval. Dit kom al nader aan Bergrivier. Ek en ons Burgemeester het 'n onderneming aan ons publiek gegee dat ons die publiek in kennis sal stel sodra ons 'n bevestigde geval het en ons sal daarby hou.  Maar kom ons leef asof almal saam met jou in die winkel (as jy gaan) reeds bevestigde gevalle is. Kom ons wees in elkgeval uiters versigtig en was ons hande gereeld met warm water en seep en bly 2 meter weg van almal af.

Mag elkeen veilig wees. Hou moed en onthou om neer te skryf waarvoor jy dankbaar is. Ek is vandag dankbaar vir heerlike gemeente sang vanuit my huis en dankbaar vir elkeen wat omgee en help. Daar is duisende.
Lief vir julle
Hanlie


1 comment: