Sunday, March 3, 2019

Uganda hier kom ons!



Ons slaap vanaand in die Road Lodge op die gronde van Kaapstad Internasionale Lughawe. Die ons is ek, Alletta van Sittert (kollega wat saam met my die Sweedse program doen vir die afgelope 18 maande) en Raadslid Koos Daniels. Hy gaan saam as ons mentor. Ons is vroeg kamer toe, want 04:30 ry ons om 05:30 aan boord te stap oppad na Johannesburg en vandaar na Entebbe Lughawe in Kampala in Uganda.

Ek lees vanaand op google dat die situasie gespanne is tussen Uganda en Rwanda. Bid asb saam met ons vir kalmte in hierdie gebied.  Dit is die laaste been van ons 18 maande program. Ons was 5 Afrika-lande waaruit 24 mense gekeur is vir die program van die ICLD (International Centre for Local Democracy). Hulle het ons die Logical Framework Assessment geleer van verandering teweeg bring. Ons program was gemik op die klein besighede in Porterville en om hulle te help om in die hoofstroom toerisme suksesvol te funksioneer.

Dit was ‘n absolute voorreg om deel hiervan te kon wees.

Ons vlieg na Entebbe Lughawe in Kampala (links bo van die Victoria meer). Hierdie meer is 60 000 vierkante kilometer groot. Oos van Kampala is Jinja waarheen ek in 2010 tydens ‘n besoek aan Kampala gegaan het om te gaan river raft op die Wit Nyl. Dit is ook waar ek die tibia in my linkerknie afgebreek het op rapid nommer 9. Dit was 16 Oktober 2010. Dit voel soos gister en was ‘n waterskeidings-geleentheid in my lewe. Voor dit was ek ‘n bergfietsryer, ‘n bergklimmer, superfiks en was geen fisiese uitdaging ooit groot genoeg nie. Na die breek en ‘n bloedklont moes ek leer om ander uitdagings te stel, nuwe stokperdjies te kry en nuwe horisonne te stel.

My plan vir hierdie week is om met al my bene heel tuis te kom. Maar ook om nuwe herinneringe te vestig oor Uganda. Mooies.





No comments:

Post a Comment