Friday, July 2, 2010

Sokker gees!
















As iemand vir my twee maande terug gese het ek en al my vriende sal so opgewonde wees oor sokker, sou ek ongelowig gelag het. Maar, laat ek nou maar die eerste een wees om te erken ek het 'n SAse vlag op my motor, 'n vlaggie op my petroltenk, twee SAse serpe en twee Bafana Bafana hemde. Ek het 'n nederlandse snaakse hoed en 'n argentynse vlag. Ek het sover elke sokker wedstryd gevolg en gaan slaap elke aand ver verby my slapenstyd om eers te sien wie wen. Gisteraand was ek skoon verveeld omdat daar geen game was nie.
Hier waar ek nou sit het Ghana so pas gescore teen Uruguay en ek is uit my vel uit. Ons almal steun vir Ghana noudat Bafana uit die kompetisie is. Ons het twee van Bafana se wedstryde in Kayamandi gaan kyk en die atmosfeer was elektries! Ek het lanklaas iets so geniet. Ons was almal verenig agter een gesamentlike doel: ons span (dieselfde span) moes wen! As ons dit 90 minute lank kan doen, hoekom nie 90 jaar nie. SA kan wen!
Ek het ook die voorreg gehad om op Groenpunt die 24ste Junie die wedstryd tussen Cameroen en Nederland te gaan kyk. Wat kan ek se? Onbeskryflik! Te groot vir woorde, veral die sg fanwalk in die Kaap. FANTASTIES! Nederland het toe gewen en weer vanmiddag teen Brazil om hul plek in die halfeindstryd te verseker. Moremiddag gaan ek weer Groenpunt toe vir die wedstryd tussen Duitsland en Argentinie. Dit gaan 'n grote wees!
Sokker is soos 'n skaakspel tussen die twee afrigters met lewendige skaak pionne op die baan. Dis nou lekker om die reels te ken en te kan saam skreeu, dans en vuvuzelas blaas!
Ke nako!












No comments:

Post a Comment