Friday, December 12, 2014

Laaste aand in Boston

Vanoggend le die sneeu mooi op die dek. Ek en die hond was buite

Theo was saam met my by gasouers. Hier oorhandig hy geskenke aan Cathy en Joanne

Ek en Joanne. Ons Ma in Boston. Haar mus het ek gebrei terwyl ek in Maine was

By die Munisipaliteit van Boston

Malcolm saam met sy Boston girlfriend

En Thurston se Lady in Red

Hier by my is Alex. Hy het n baie snaakse van wat ek nou nie hier kan onthou nie. Hy is die Stadsbestiurder van Boston










Kan dit al ons laaste aand wees? Hoe het die tyd so gevlieg? Vanoggend besoek ons die Munisipaliteit van Boston en ek kry kans om lekker te gesels met Alex, hulle Munisipale Bestuurder. Boston Stad is veral sterk op deursigtige dienslewering en governance. Ons deel lekker en ons koor sing vir hom. Ons kan ook n bottel Org de Rac organiese rooiwyn uit ons gebied met n koor etiket vir hom skenk en oorhandig. Hy is beindruk en waardeer dit geweldig baie. Daarna vat ons die strate en besoek Faneuil Hall en Quincy Market. Ek en Pieter en Ilze gaan soek n lobster en daarna sit ons af Macy's toe. Altyd n heerlike belewenis.

Vanaand tree ons op in Roxbury by die Missions Baptist Church. Hulle gee vir ons aandete en daarna volg die konsert. Ek sit nou hier in hulle saal en gebruik hulle wifi solank as wat ek kan. Ek stuur fotos sodra ek weer by vinnige wifi kom. More gaan ons New York toe!! Jippeeeee! Een van my gunsteling stede van alle tye.

No comments:

Post a Comment