Wednesday, October 12, 2016

Palermo, Buenos Aires

Ek en Lean sit in Minga in Palermo in Buenos Aires. Ons eet tradisionele Empanadas eie aan Argentinië. Dit is 'n klein vleispasteitjie met heerlike geur. Baie lekker. Ek het al voor 12:00 vanoggend my 10 000 treë gestap want ons is op 'n shopping missie. Dis ons laaste voldag in Buenos Aires en nadat ons deur elke winkel in Retiro is, het ons die underground gevat met 'n kaart met 3,50 Argentine dollar op en van Peru stasie af probeer ry tot by Plaza Italia. Maar die vrouens in die oorvol trein wou almal help en toe ons by Bulnes stasie aankom, is hulle dit almal eens dat dit die beste inkopieplek is en druk ons letterlik by die deur uit met "shopping si si si!". En daar gaan ons.

Beesvleis Empanadas saam met Aqua con gas. 

Ek sal altyd Buenos Aires onthou vir hul pragtige graffiti. Dit is orals. Daar is selfs 'n toeriste graffiti toer wat mens kan doen. Die Argentyne is uiters uitgesproke en "praat" op verskeie maniere. Die eerste aand was daar 'n groot optog langs ons kamervenster verby met 'n marching band en die werke. Die volgende oggend vra ons die fietstoergids waaroor dit was. Nee wat sê hy. In die stad betoog minstens een groep elke dag! 

Die ander baie interessante gebruik hier, is Yerba Mate. Dit is 'n hele kultuur op sy eie waar elkeen loop met 'n spesiale beker en flessie kookwater en 'n spesiale 'man straw' waarmee hulle kookwater opsuig deur tee blare wat on Suid-Amerika gekweek word en ook wild hier boorkom. Ons lees dat 92% van huishoudings hier dit gebruik. Terwyl ek tik google Lean dit en lees ons van talle soorte kankers wat dit tot gevolg het. Ek het dit geproe by Frederic in die fietswinkel en kan getuig dat dit buitengewoon sleg is. En ek hou van snaakse groen tees en selfs coca tee!

Ons skuif eers aan. Ek skryf later weer!

Ek het nou eers die aircon van ons kamer kom opsoek. Dis maar 25 grade buite maar baie humied. Ek sal nie graag hier wil wees in vol somer nie. Daar is 76 kanale se TV in ons kamer en elke liewe een is in Spaans. Dit is opvallend hoe min mense hier engels kan verstaan of praat. Gisteraand kon ons cake boss oorgeklank sien in Spaans. Hulle is baie reekse voor ons, want hier is buddy se kinders al tieners en saam met hom in die winkel. Sy vrou ook. Sheldon van Big Bang Theory se Spaanse stem pas hom uitstekend, maar Leonard en Penny se stemme is skreeusnaaks. 

Soho in Palermo is vir my die mooiste deel van die stad. Dit lyk vir my soos die Bo-Kaap met veelkleurige geboue en pragtige groentewinkels. La Boca is die rowwe deel maar ook baie energiek en interessant! Hierdie is La Boca:



Hier is Palermo:



No comments:

Post a Comment