Wednesday, December 11, 2013

Matterhorn

Ek was vandag Matterhorn en Zermatt toe! Dit is weer die mooiste prentjie blou helder sonskyndag. Baie genade!

Ek gee eers net 'n paar fotos, want ek het pas teruggekom en dit is net te groots om dit in een dag alles in te neem en weer hier uit te spoeg.






Ek is vroeg uit Bern (06:07). Roger en Sherlock het my kom oplaai by die huis. Hy is ook oppad stasie toe en ons groet maar weer. Hy en Florence ry met die trein na Berlyn en daarvandaan na Pole. Hy moet 'n praatjie gaan gee by hulle universiteit. Ek vat die trein na Visp en daar klim ek oor na Zermatt en kry daar die trein na die Gornergrat. Ek skryf later meer. Op die oomblik verwerk ek nog aan al die mooi!



Die spaggethi bolognais kos 'n skamele R220. Ek oorweeg twee! Mens betaal sekerlik vir die uitsig en dit is elke sent die moeite werd!

More vertrek ek terug SA toe. Wat 'n fantastiese week was dit nie!



No comments:

Post a Comment