Thursday, August 19, 2010

Strategiese Werksessie: Aquila Safari's 19 en 20 Augustus 2010


'n Historiese oomblik in my loopbaan by Stellenbosch Munisipaliteit. Ek is weer trots om hier te werk! Ons het 'n strategiese sessie met die topbestuur van die Munisipaliteit. Alle politieke partye is teenwoordig en lewer uitstekende insette om die volgende 20 jaar te beplan. Ons het 'n goeie sessie agter die rug vandag. Elke direkteur het 'n aanbieding gemaak oor wat sien ons as die grootste uitdagings tans en wat is ons prioriteite vir die kort, medium en langtermyn. Die raadslede is goed ingelig en lewer goeie bydraes. Ons het ook die makro bespreek en goedgekeur.
Ons is in die konferensiefasiliteit by Aquila Safari naby Touwsrivier. Ons het nog nie kans gehad om die plek te bekyk nie, maar wat ons al gesien het, is pragtig. Olifante en elande het voor die restaurant gewei toe ons middagete geniet het. Hier is baie voels ook.
Ek geniet my werk en sien uit om die nuwe uitdagings te "tackle". Dis 'n plek waar ek lanklaas in my werk was!

No comments:

Post a Comment