Sunday, April 18, 2010

Met 'n dankbare hart...












Op 11 April 2010 het ek 40 jaar oud geword. Ek het besluit om 'n partytjie te hou sodat ek al my binnekring vriende en familie onder een dak kon sien en kon dankie se vir wat elkeen in my lewe beteken. Die venue was Protea Hotel Tegnopark, Stellenbosch. Dit was 'n wonderlike dag en so baie van die gaste het na die tyd gebel en gesms om te se dit was een van die lekkerste partytjies waarby hulle nog was. Ek is op so 'n high huistoe omdat ek so vervul was met dankbaarheid en die wete dat die Here vir my oorvloediglik seen. Ek is veral dankbaar oor die volgende:

1. My familie: As ek hulle moes kies, het ek hulle weer gekies. Ek het 'n wonderlike familie wat lief is vir mekaar en deur dik en dun by mekaar sal staan. Ek is veral dankbaar dat hulle die Here ken en dat ek in 'n Godvresende huis kon groot word. Ek is ook dankbaar dat my ouers nog gelukkig getroud is en dat ek en my susters en swaers kan vriende wees en nie net familie is nie.

2. Ek het 'n groot kring van baie goeie vriende. Dit was wonderlik om te sien dat hulle ook goed oor die weg kom en dat dit lekker was vir verskillende groepe van my vriende om mekaar te leer ken. Ek is omring deur wonderlike mense.

Ek het drie goed van my met my gaste gedeel: Dat ek en my familie kies om die Here te dien. (Jos 24:15), dat my rykdom altyd gemeet sal word in ervarings en vriende en nooit in goed nie en dat ek groot droom en kies om my droom te leef. Ek het tans twee drome. Om mense wat swaarkry se lewens te verander en om die wereld te toer.

My familie het my verras met twee goed: 'n Plakboek waarin al die gaste geskryf het en fotos van my en hulle geplak het. Dit was 'n stunning idee en ek het dit so waardeer. Hulle het ook vir my 'n fotoraam gemaak vir my muur met fotos van my en die familie. Dit is wonderlik en ek is so lief vir my familie.

My vriende het my so getreat met die mooiste geskenke en kaartjies met die inspirerendste boodskappe. Ek is 'n mens deur ander mense en kry my energie en motivering uit my vriendekring. Hulle is die beste en ek sien kans vir die volgende 40 jaar saam met hulle.

No comments:

Post a Comment