Sunday, September 23, 2018

Top 5 dag in my lewe: vespa toer deur Stockholm

Hoe besluit ‘n mens watse dag was die lekkerste nog in jou lewe?  In my lewe is dit werklik moeilik om te kies. Die kompetisie is groot, maar hierdie was baie naby aan die top vyf!  Ek kan dit nie in woorde omsit nie. Wat was so lekker, wonder ek? Ek is ‘n sucker vir nuwe ervarings, nuwe plekke sien, mooi fotos neem en as jy dan nog boonop ‘n nuwe vaardigheid kan aanleer, vat dit die koek. Vandag was so ‘n dag!



Verlede week soek ek op tripadvisor rond op soek na wat om te sien en doen in Stockholm en kom af op ‘n plek waar jy ‘n goudgeel Vespa huur vir die dag en ‘n TOMTOM GPS kry met vier geprogrammeerde paaie van twee ure elk. Stockholm is gebou oor 14 eilande en daar is baie om te sien. Stap kan ‘n mens net sover bring. Ons kies die geel en die rooi roete wat die stad en Djurgärden insluit en 6 stoppe langs die kus. Die voorvereiste vir die Vespa huur is ‘n geldige bestuurslisensie in jou eie land, vorige motorfietsondervinding en ‘n deposito van 2500 Sweedse krone. Nommer een en drie is nie ‘n probleem nie. Nommer twee wel. Ek was nog nooit voorheen op ‘n Vespa nie. Maar ek was nog altyd goed in enige sport en kan fiets en bergfiets ry, so hoe moeilik kan dit wees, dink ek.  Om nie vir Peter (die verhuurder) te jok nie (gelukkig het hy nie gevra nie), doen ek gisteraand ‘n les op youtube in “how to ride ‘n vespa”. Ek moet darem lyk of ek weet waar om hom aan te sit wanneer hy niksvermoedend die sleutel oorhandig. Wel, my Thaise youtube instruktriese sou baie trots gewees het op haar dissipel.  Behalwe vir die 200 meter wat ek in die trem se lyn gery het, was die dag perfek. En daar was gelukkig nie op daai oomblik ‘n trem in sig nie. ‘n Vriendelike (of verbaasde - moeilik om te bepaal in Swede) oom het vir my beduie ek moet my en my vespa uit die tremlyn verwyder asb.  

Die uitkykpunt by Ivar Los Park is onvergeetlik!








Ek dink julle weet wat in hierdie koppie is: Heerlike earl grey tee! Teetyd met ‘n uitsig. 






















Ons was orals! 




So word ons dag beplan.


No comments:

Post a Comment