Thursday, January 28, 2010

Maphungubwe en die Kruger Wildtuin: 4 - 13 Januarie 2010




Daar is seker niks wat naby 'n vakansie saam met jou familie kom nie. Veral as daar gekamp word op twee pragtige plekke in ons mooi land. Ek was nog nooit voorheen in Maphungubwe nie en was verstom oor hoe groen en mooi dit is. Maphungubwe is die heel noordelikste punt in SA en op die grens tussen Botswana, SA en Zimbabwe waar die Limpopo en die Sashiriviere saamvloei. Ons was baie geseend met die weer en het teen alle verwagtings in lekker koel weer gehad. Ons het gebid daarvoor, so alle eer aan die Here wat Sy kinders liefhet. Vriende van my ouers, Oom Frans en Tannie Magriet was ook saam. Hulle is goed ingerig vir kamp en ons het heerlik saam gekamp.

Die voels in Maphungubwe is veral fantasties. Daar is heelwat somervoels wat ek nog nooit gesien het nie. Hulle het ons baie vroeg in die oggend begin wakker sing en veral die bosveldvisvanger was vir my baie mooi. Die lekkerste van Maphungubwe was die voelskuiling wat uitkyk op 'n watergat. Ek en Corne het ure daar gesit een middag en heelwat diere gesien wat kom drink het.

Daarna is ons Kruger Wildtuin toe en het in Punda Maria gekamp vir 5 nagte en toe in Letaba vir een nag, voordat ek teruggevlieg het Kaap toe vanaf Phalaborwa. Ons het in een middag 4 van die groot 5 binne 'n uur gesien. Die wildtuin was ook koeler as wat ons gevrees het en dit is pragtig groen.

Aan al my familie... julle is die beste. Ek is baie lief vir julle. Dankie vir 'n heerlike vakansie.

No comments:

Post a Comment